Dierenforum Dierenforum "het Catshuys"

*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren. Dinsdag 25, September, 10:01:45

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Pagina's: 1   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wat hoor ik nu??  (gelezen 6920 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
kim
Dieren vriend
*

Bekijk profiel
« Gepost op: Woensdag 29, September, 15:08:21 »

Hoorde ik toch gister via Alex dat het CH weer open is!! Jee,leuk weer eens lezen hoe iedereen is. Zag ook dat het openbaar is geworden en ben dus al weer wat op de hoogte maar wil me gerust even opnieuw registreren hoor:)

Ondertussen ben ik dus ook mama geworden, na een helse zwangerschap een bevalling die na 48 uur toch een keizersnee werd hebben wij echt een geweldig kind! Eigenlijk altijd vrolijk, als ze huilt is er wat aan de hand. Inmiddels alweer 7 maandjes en al een hele dame aan het worden met ondertussen twee tandjes en kan achteruit kruipen   grin1 De dieren hebben haar zonder problemen geacepteerd, vooral Baby en Tonka van de poezen vinden haar echt geweldig en bij de honden is Bandor favoriet met zijn gekke gesprong. Boedha is inmiddels alweer 9 jaar en das best oud voor een bull, ze wordt dan ook een chagerijnige oude bes die haar geneugten haalt uit bij de kippen lounchen of op de bank shocked

De kippen zijn inmiddels ook weer hersteld. we hadden een mega leuke groep verschillende kippetjes, kuikentjes die hier waren geboren en weer kuikentjes hadden. Allemaal kruisingen dus een bont gezelschap. Tot eenmarterlangs kwam en zo goed als alles uitmoorde....Twee Brahma dames vonden we een paar 100 meter verder op, gehavend maar levend. Dit zijn flinke dames (5 kilo per kip) dus 2 brahma;s erbij en het hok gaat op slot in de nacht. Een nieuw hokje met rennetje erbij voor mini kippies (sebrightjes) die zijn dus maar 500 gramper volwassen kippie. Mini eitjes voor Benthe en Brahma eitjes voor ons.

gr,kim
Anneke van Vaskebjorn
dit slaat alles volslagen dierenvriend

Geslacht: Vrouw

Vaskebjorn Maine Coons en Poly Coons !!!!!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: Woensdag 29, September, 15:25:46 »

hI KIm,
leuk je hier weer tegen te komen.
Nogmaals gefeliciteerd met je dochter, ik heb haar als mini meisje op faceboek gezien.
Een fotootje van de nu 7 maanden oude prinses is hier van harte welkom.

Fijn te horen dat alles goed gaat bij jullie.

Groetjes,
Anneke

Anneke & Richard Oude Egbrink
Vaskebjorn Maine Coon Cattery
http://www.vaskebjorn.com
kim
Dieren vriend
*

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: Woensdag 29, September, 17:23:39 »

twee recente van ons super babytje:)

gr,kim
Anneke van Vaskebjorn

Vaskebjorn Maine Coons en Poly Coons !!!!!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: Woensdag 29, September, 20:30:29 »

Ja hoor, het is een supermeisje :-)
Lief poppetje.

Groetjes,
Anneke

Anneke & Richard Oude Egbrink
Vaskebjorn Maine Coon Cattery
http://www.vaskebjorn.com
Karin_de_Echte
Administrator
200% Dierenvriend !

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: Donderdag 30, September, 02:01:07 »

Hoi Kim, dat klopt we hebben het ch weer open gegooid em het is best leuk om weer het oude clubje te spreken.
Proficiat met jullie mooie dochter fijn dat de dieren haar hebben geaccepteerd.
Triest dat jullie kippenfamilie zo uitgedund is het zal denk een naar gezicht zijn geweest al die dode dieren.

Ook wij hebben gezinsuitbreiding sinds een week een hond, die heeft bij de Riverdanceclan zijn intrede gedaan

Groetjes karin

Na mijn dood hoop ik naar de regenboogbrug te gaan, en herenigd te worden met mijn overleden schatten !
Raggiefan1

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: Vrijdag 01, Oktober, 17:57:52 »

Yessssss Kim !!! en alex natuurlijk ! Een prachtige dochter !!!!! wat een feest, ben echt blij en verrast.
Geniet geniet ervan , het is zo groot. Gefeliciteerd nog.
We hebben vaak gemailt.... dus je weet een beetje van de hoed en de rand.
Onze dochter gaat ook goed op het ogenblik is ze met haar Indonesische vriend mee naar Jakarta waar hij ook woont.
Voor 3,5 mnd wie had dat ooit gedacht.
Ons poezen aantal is met 4 gekrompen. verdrietig maar het is niet anders.
Maar leuk dat je er weer bij bent.
gr Sylvia
kim
Dieren vriend
*

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: Zaterdag 02, Oktober, 10:02:03 »

Yessssss Kim !!! en alex natuurlijk ! Een prachtige dochter !!!!! wat een feest, ben echt blij en verrast.
Geniet geniet ervan , het is zo groot. Gefeliciteerd nog.
We hebben vaak gemailt.... dus je weet een beetje van de hoed en de rand.
Onze dochter gaat ook goed op het ogenblik is ze met haar Indonesische vriend mee naar Jakarta waar hij ook woont.
Voor 3,5 mnd wie had dat ooit gedacht.
Ons poezen aantal is met 4 gekrompen. verdrietig maar het is niet anders.
Maar leuk dat je er weer bij bent.
gr Sylvia

Wat fijn om te horen Sylvia!Mijn allerliefste vriendinnetje had de liefde van haar leven ook in Srilanka gevonden, hebben daar een paar jaar gewoond en een lodge opgezet. Ondertussen wonen ze nu weer 2 jaar in Nederland met hun gezinnetje. Ik ben blij voor haar! Afscheid nemen blijft een moeilijk iets..Sterkte nog!

gr,kim
Pagina's: 1   Omhoog
  Print  

Ga naar: